type='text/javascript'/>

saringan berat badak..

Wednesday, July 1, 2009


Ooops!bukan badak tapi badan..as usual, aku n mr John akan ada temujanji ng dietician ktorg ari rabu tiap kali 2 minggu..so, arini temujanji yg keempat..sebenaunye program nih tuk org yg overweight n obes cm aku..dlm program nih diorg akan suggest n advise kite ttg pengmbilan makanan, kiraan kalori harian, workout yg mane leh ilangkan berat, kiraan BMI n mcm2 lagik.pendek kate semuanye pasal cmne kite nk menten berat yg ideal n jage kesihatan badan..tapi ni bukan cm prog. the biggest loser tuh..prog. omputih tuh siap ade trainer yg nih xder ler..semuanye atas dirik sendirik!!!nak ikot advide diaorg @ tak lantak kau la!
yg penting semuanye FREE. xyah byr khidmat cosultation diaorg nih..tuh yg syok..tapi yg sedeynye result aku arini sgt mengecewakan, berat aku naik!!!xcm lps2 even xbyk tapi turun..naik 0.6kg..huhu..mn yg ilang 2minggu lps naik blk..tapi setelah aku wat kajian sendiri aku tau penyebabnyer..
menatang diatas (enche mcchicken) inilah penyumbang kpd naiknye berat aku..smalam dan kelmarin, beliau le yg menjadik mangsa napsu dan mengisi tembolok aku..kelmarin Anne bermurah ati bg aku enche mcchicken nih.smlm plak aku ng enche suami membedal beliu lagik.bukn stakat tuh ajer, ayam goreng mcD tuh pon aku bedal seketol!ditambah2ng fries n air melo kegemaran aku..Oouwh..cian perot aku..sgt tersiksa sbb byk sgt keje nk proses mende2 nih.2 minggu nih pon aku xkontrol pengambiln kalori aku. aku leh mkn nasik cm berat aku nih 45kilo..xhengat2..xsedo dirik betol!
En John?menten trun 2kilos!huh, same da berat die ng aku!huaaa..aku pon nk pose le cmnih..tp..cm xleh jer 'sbb nasik tu sedap..'

2 comments:

encikReza July 2, 2009 at 8:12 AM  

hidup ini sementara!
penuhi ia dgn kegembiraan~

jay July 2, 2009 at 8:18 AM  

yeke?org xmkn tuh yg xnikmat n penuhi dgn kegembiraan..

Post a Comment

Ha!nak komen per tuh?

H.A.R.I2 B.E.R.S.E.J.A.R.A.H

Lilypie - Personal pictureLilypie Daisypath

About This Blog

Picture

Picture

Blog Archive

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP