type='text/javascript'/>

Balik kampong lagik..

Friday, June 26, 2009

Today, kami balik kampong lagik..reason?nak jumpe my FIL yg sakit n xbrapa sihat..cian Ayoh..rindu kat anak ksyangan kot..(laki aku ler anak ksayangan die)Akhir2 nih die xbrape slera nak makan..tuh yg takder tnage..Ermm..Aku sgt la sedih bile my FIL sakit..walaupon aku baru jer jadik DIL die xsmp 2 taun aku ttp sygkan die cm ayah sendirik..Plus,aku bertambah sedey bile nengok enche suamiku yg terchenta susah ati tringat ayahnya yg jauh dimata..Ari nih nek bas jek..walaupon br gaji tapi aku tibe2 rela nek bas..sbbnye bek aku simpan duit tiket.Spend kalo2aku nak sopin kat sane..kui..kui..lagipon enche suami mau byr yuran sekolah die tuk next sem..mana mau korek?Ari Sabtu mau ajak enche suami g KB.mau serang pasar lame(Pasau nih bukan pasau siti khadijah.aku xtau name pasau nih)motif? En.Syahir & En.John kem beli baju batik..huhu..Aku pilih gerenti chantek..tak tipunye..tanye en.John planggan tetap aku.kalo aku balik klantan konpem kem beli batik..bley niage nih..hik2..ade sesaper lagik nak kem?

2 comments:

encikReza June 27, 2009 at 12:41 PM  

tQ pn janE
sbb declare aku loyal customer
loyal pon x dpt diskaun ker?

jay June 29, 2009 at 7:56 AM  

eh enche john sy belik tatak kira untung 1 sen pon ma..belik sbb u r ma fren jer tau..rege sebenaunye rm175 tau..huhu

Post a Comment

Ha!nak komen per tuh?

H.A.R.I2 B.E.R.S.E.J.A.R.A.H

Lilypie - Personal pictureLilypie Daisypath

About This Blog

Picture

Picture

Blog Archive

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP