type='text/javascript'/>

Sedap bannggg???

Thursday, September 3, 2009

eh, eh ini hentry bkn pasal 'project tgh malam' yer,jgn slh paham..
ini hentry pasal bol tuk iftar malam tadi yakni juadah berbuka puasa aku sefamilia mlm tadi..
kan smalam en.somi sudah pulang kepangkuan aku..(ngee...)
presenting....(ceh!gedik..)
*
*
*
*
*
*


sebelom bakau, tabur2 cheese ng suka ati..(patotler mok)


selimot dulu pakai foil...


turrraaa!
siap sedia untuk dimasukkan dlm tembolok aku..gggrrrr...(pesal aku amik gambau view atas?patot amik dr side view.. yg siap2 da potong pon aku x spmt amik gambau ..ermm..lantakler..)selain tuh aku yg terlebey rajin wat mashed potato n coleslaw..


mashed potato(siler abaikan bekas berkenaan..ye tuan2 & puan2 tuh bekas makanan anak aku)


coleslaw(aku simbah pakai thousand island jer)


uik?pesal ader spaghetti nih(hehe..request of the day en.somi sebab ade kuah daging lebey..ermm..tp menatang tuh keras skit sbb aku rebos xcukup time..)

kerana kaseh n cinta pada isteri nyer yg chomel nih..(siler muntah ijau..ekceli comel tu lebey refer kpd sbb musabab bini die mok mok) nmpk sgt en.somi chentakn aku..belikan kueh akok,beko & bahulu(bahulu tiada di dlm gambau) kueh2 tuh mmg wajibul aku telan bile aku balek klantan..plg sedap..

beh dabba!(kater en somi ku)

-sekian-

notagedik:semua terbongkang kekenyangan

notagedik2:kalo tekak mmg kampong mkn western nih mmg ler xblry terima makanan cmnih..aku ng adik aku mual pas melantak penoh nafsu..




























4 comments:

Farrah Shafie September 3, 2009 at 4:25 PM  

yummy.... mana hang belajar....buat tu

BbS.H September 3, 2009 at 4:38 PM  

ceh, wat tlioq jekkk.. semalam aku btandang tgh kolkulet2..nk kelim ngan en rom la tuh...=)

jay September 4, 2009 at 8:02 AM  

k.farrah:asian food channel..tp aku dah melesiakn resepi tuh dgn tekak aku yg kampong nih..
bik:xde makne nyer..

Anonymous,  September 4, 2009 at 12:32 PM  

k.janh nak resi pi?..sedap je nampaknya..nanti bg ye respinya...

Post a Comment

Ha!nak komen per tuh?

H.A.R.I2 B.E.R.S.E.J.A.R.A.H

Lilypie - Personal pictureLilypie Daisypath

About This Blog

Picture

Picture

Blog Archive

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP