type='text/javascript'/>

Tolongla haku!!!

Friday, May 8, 2009

tibe2 tingatkan k.yat..membe haku mase kat tooltech shah alam dulu...aku pon yg rindu kat die terus jek call opis die..bile2 borak2 tingat r plak zaman2 kat keje kat shah alam..haku pon plak smbl borak2 tgk gambau2 kiteorg kat tooltech dulu..emm.kurusnye aku dulu..time nih berat aku baru 56kg..skarang?arghh..x sanggup haku nak tgk mesin timbang tuh nye jarum..sgt lah menakotkan!75.8kg..alamak..leh x sape2 potong lemak2 aku nih ng pisau..leh camtuh?
sgtlah aku bermotivasi bile tgk gambau aku dulu2..aku baru anak sorg dah cm makcik2 dah..takotnye..lemak2 aku yg mengeleber kat perot,lengan,montot..dan hmm sume tempat lah lemak nih aku bela..k.yat, tolong lah haku yg dah makin cam belon panas nih..
aku nye BMI pon terlebih sudah..lemak dalam badan pon 48.5% sepatotnye org pompuan memerlukan 35% jek dlam badan aku plak leh ternak lemak2 dlm bdn haku nih..
tolongla haku!!!



sebelom

selepas-Ya Allah gemoknye!

4 comments:

wanie md zain May 8, 2009 at 4:52 PM  

caiyok2 jay....kak wani akan sentiasa memerhati ko...hehehe...bg jd macm dulu tau...tapi kita suka kau ncm skrg...

CY May 11, 2009 at 9:36 AM  

waaa....mmg dah telebehhh sggttt sudahhhh...huahaha

aku pon dh gemok mcm mane nak motivasi ko ek??? uhuk3...

Anonymous,  May 11, 2009 at 2:11 PM  

Naungan Syurgaku Hanya Untuk Mu..

Telah ku redhakan segala perbuatanmu tanpa kemungkaran dariku...

di atas rasa kasih ini, ku bukakan luas segala jalan ke Syurga Tuhan yang ku naungi untuk mu...

di atas rasa cinta ini, gemaan doa ku sahutkan menyerapi seluruh bumbung langit agar dirimu sentiasa dalam keampunan Al Ghafur...

di dalam keikhlasan ini,tidak pernah ku angkat usulmu,tidak pernah ku hitung milikanmu,sejujurkasih ku sembahkan untuk mu bagi lengkapi diriku...

di dalam kebahagiaan ini, ku dambakan kekalnya ke akhirat,agar disana bisa ku jadikan mu HURUL AINI ku...

di dalam pengorbanan ini, penuhilah kesabaran dalam dirimu,jangan biarkan imarah melimpahi hati mu...

di dalam kenyataan ini, kau lah yang ku Zahirkan NUUR JANNAH..


selamat hari ibu...

jay May 11, 2009 at 2:40 PM  

thanx abg..i will try my best to b u'r hurul ain on d next life..amien..

Post a Comment

Ha!nak komen per tuh?

H.A.R.I2 B.E.R.S.E.J.A.R.A.H

Lilypie - Personal pictureLilypie Daisypath

About This Blog

Picture

Picture

Blog Archive

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP