type='text/javascript'/>

alahai sukon!

Wednesday, May 27, 2009


nih takdek kene mengene ng pokok sukon @ sukon goreng.nih pasal member haku time blaja dulu yg nama timang timangan @manje@glemer die Sukon..haku pon tak tau cm ne leh dpt name tuh.sedangkan ni bukan bulat cm sukon pon tapi keding dan panjang cam en john nye..eh!silap..kurus tinggi ler maksudnyer..aku pon bukan nak cite asal usul name die tuh tapi aduan dia kat aku..
aku:nape ko cm tensen2 jek nih?
su:aku takdek leh tensen,tapi sgt mengang ng opis mate aku..
aku:pehal plak?
su:sgt lah kopiket..
aku:nape die amik ko nye design ker?(su nih designer)
su:takde le plak.tapi ske sgt ikut stail aku,dress up aku,pendek kate sume yg aku ade die nak gak.
aku:alamak..boipren ko pon die nak gak ke?
su:takdek ler.tapi ape aku pakai,die nak.ape aku beli die nak gak.
aku:ok lah tuh.kire ko tuh trend setter per..
su:masalahnye kadang2 aku baru ckp aku ske mende tuh die dah beli dulu!pastuh kate dah lame beli..kalau da lame nape baru pakai..
aku:oyeke?(garuk2 idung)
su:..em..buhsan aku org peel cam tuh..
aku:erm..nak tanye ckit ko bengang tuh ko igt ko cantik sgt ker ?
Su:uurrp..
Nota gedik 1:hehe..cian..manusia camni pon ade ker..pada Su, biau le die ng diri dia yg takdek pendirian tuh.lgpon best pe cam artis.ko kan cantik..haha!
Nota gedik 2:pada opis mate su tuh, jadik ler diri sendirik..

1 comments:

encikReza May 29, 2009 at 10:25 AM  

alamak...
nama aku ada dlm ini cerita laaa
janE, aku windOo kat koOooooo

Post a Comment

Ha!nak komen per tuh?

H.A.R.I2 B.E.R.S.E.J.A.R.A.H

Lilypie - Personal pictureLilypie Daisypath

About This Blog

Picture

Picture

Blog Archive

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP